Produkty wycenione (do zakupu online):
- Wpisz kod pocztowy, datę i godzinę dostawy (w tym miejscu możesz sprawdzić czy na dany termin obowiązuje obniżone minimum logistyczne).
- Wybierz interesujące Cię produkty, dodaj je do koszyka uwzględniając liczbę zamawianych sztuk.
- Po dodaniu ostatniego zamawianego produktu do koszyka kliknij "pokaż koszyk". Jeśli wszystko się zgadza kliknij "przejdź do kasy".
- Jeśli zamawiasz kanapki lub przekąski wybierz rodzaj patery na której mamy dostarczyć zamówienie (aluminiowa lub z przezroczystego tworzywa).
- Wypełnij danej formularza zgodnie ze wskazaniami systemu. Jeśli potrzebujesz zaznacz i podaj dane do faktury - pamiętaj, że od 2020 roku nie ma już możliwości wystawiania faktur do paragonów!
- Wybierz formę płatności.
- Jeśli masz uwagi lub prośby do zamówienia wpisz je w rubryce "uwagi". Zaakceptuj regulamin sklepu.
- Potwierdź zamówienie klikając "zamawiam z obowiązkiem zapłaty".
- Na adres mailowy podany przez Ciebie powinno przyjść potwierdzenie zamówienia. Jeśli nie przyszło, sprawdź spam. Jeśli i tam nie ma, skontaktuj się z nami.
Dla zamówień "do wyceny":
Po wybraniu kategorii i odpowiedniego produktu postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
krok 1. Wpisz kod pocztowy, wpisz datę i planowaną godzinę dostawy

krok 2. Wybierz z opcji to, czego potrzebujesz

krok 3. Jeżeli to konieczne skorzystaj z opcji dodatkowych, następnie podaj liczbę zamawianych produktów, dodaj do koszyka lub wyślij swoje menu do wyceny.



informacje dodatkowe

Pod iconką „i” znajdziecie więcej informacji dotczących wybranego dania.

W tej sekcji zawsze znajdziecie informacje o minimalnym zamówieniu, opis danego menu oraz informacje które mogą być pomocne w zamówieniu.
Kliknij wyślij do wyceny. Na adres mailowy otrzymasz kopię swojego zapytania. Staramy się odpowiadać w ciągu 24 godzin od wpłynięcia zapytania. Biuro pracuje od poniedziałku do piątku od 8 do 18.