najczęściej zadawane pytania

FAQ FAQ FAQ
  1. Jakie są minima logistyczne? Łódź i okolice - 250 zł, Warszawa i okolice - 500 zł, Bełchatów i okolice - 500 zł, Piotrków Trybunalski i okolice - 500 zł.  

  2. Na ile wcześniej muszę złożyć zamówienie? Wymagany jest czas 48 h wyprzedzenia przed godziną dostawy (UWAGA: część popularnych terminów, np. komunijnych jest rezerwowana z większym wyprzedzeniem). W przypadku chęci złożenia zamówienia na katering w krótszym terminie prosimy o kontakt z biurem poprzez mail biuro@pankanapka.pl lub telefon: 512100522, 512100523, 570115555. Poinforumjemy o możliwych alternatywnych formach złożenia i opłacenia zamówienia, przy czym zastrzegamy sobie prawo odmowy przyjęcia zamówienia do realizacji.

  3. Kim jesteście? Jesteśmy kateringowym sklepem internetowym firmy Pan Kanapka S.C., z siedzibą w Łodzi, przy ul. Łagiewnickiej 54/56. Na rynku usług cateringowych działamy od 2001 roku, zaś pod firmą Pan Kanapka S.C. od 2005 roku.  

  4. Czym się zajmujecie? Świadczymy usługi cateringowe w zakresie dostaw: kanapek, zimnych przekąsek, sałat i sałatek oraz fingerfood, monporcji wytrawnych, słodkich, dań obiadowych, organizujemy przerwy kawowe, imprezy okolicznościowe, wesela, grille, imprezy plenerowe, bankiety, dostawy dań świątecznych.

  5. Gdzie działacie? Jak mogę sprawdzić czy dostarczacie katering do mnie? Nasz catering dostępny jest w aglomeracji łódzkiej i warszawskiej, m.in. w miastach: Łódź, Warszawa, Piotrków Trybunalski, Bełchatów, Pruszków, Piaseczno, Konstancin-Jeziorna, Otwock, Jabłonna, Wiązowna, Aleksandrów Łódzki, Konstantynów Łódzki, Głowno, Ozorków, Pabianice, Zgierz, Rzgów, Tuszyn. Możesz także wprowadzić kod pocztowy do naszej wyszukiwarki i szybko sprawdzić czy obsługujemy daną lokalizację.  

  6. Jakie są możliwe formy płatności? Przelew online, płatność kartą kredytową online, przelew zwykły na podstawie faktury proforma, płatność kartą (Visa/Mastercard) lub gotówką przy dostawie. 

  7. Czy jedzenie dojedzie do mnie świeże? Każde zamówienie przygotowywane jest bezpośrednio przed wyjazdem naszego kuriera. Dostawa realizowana jest naszym transportem, w warunkach chłodniczych, zgodnie z wymogami prawa i SANEPID'u. W razie potrzeby naszą flotę uzupełniają samochody chłodnie z firmy Fraikin (www.fraikin.pl). Także bądź spokojny - katering jaki do Ciebie przyjedzie na pewno spełni Twoje oczekiwania.

  8. Dlaczego nie mogę zamówić "na już"? Wszystkie nasze produkty przygotowujemy na konkretne, indywidualne zamówienie. Nie magazynujemy gotowych przekąsek, co gwarantuje, że dostaniesz produkt najwyższej jakości i świeżości.

  9. W jakich godzinach organizujecie dostawy? Catering dostarczamy w godzinach 8-20. Dostawy poza wymienionymi godzinami do ustalenia w drodze bezpośredniego kontaktu z naszym biurem.

  10. Chcę zamówić dowóz, ale wyświetla mi się tylko opcja "odbiór osobisty" - dlaczego? Najprawdopodobniej zamówienia opiewa na kwotę poniżej min. logistycznego dla danej strefy dostawy.

  11. Mojego banku nie ma wśród wymienionych w formularzu płatności - co mogę zrobić? Prosimy o kontakt z naszym biurem poprzez mail biuro@pankanapka.pl lub telefon: 512100522, 512100523, 570115555. Poinforumjemy o możliwych alternatywnych formach złożenia i opłacenia zamówienia kateringowego.

  12. Chcę zamówić mniej niż 10 procji produktów - dlaczego nie mogę? Co do zasady wykonujemy po min. 10 produktów z danego rodzaju. Wynika to z faktu, iż są to artykuły wymagające zakupu surowców o określonych gabarytach i nie możemy sprzedawać ich w mniejszych pakietach niż po 10 z danego rodzaju.

  13. W jakiej formie wyeksponowane są dostarczone produkty? Przekąski zimne, kanapki, tartinki są dostarczane na paterach aluminiowych lub z przezroczystego tworzywa (za dopłatą 5 zł/paterę - wybiera się je w trakcie procesu składania zamówienia), sałatki w jednorazowych, przezroczystych półmiskach, dania obiadowe w jednorazowych opakowaniach (opakowania nie nadają się do włożenia do piekarnika), zupy w słojach.

  14. Czy catering przyjedzie na wybraną godzinę? Staramy się realizować dostawy dokładnie na wskazaną godzinę, jednak zgodnie z regulaminem sklepu możliwe przesunięcie to +- 1 godzina. W przypadku większych zmian potwierdzamy je z klientem telefonicznie lub mailowo.

  15. Czy realizujecie dostawy dań obiadowych na gorąco? Standardowo wszystkie dania obiadowe dostarczane są na zimno, do odgrzania we własnym zakresie. Ws. możliwej dostawy na gorąco prosimy o kontakt z naszym biurem.

  16. W jaki dnia realizujecie dostawy? Dostawy są realizowane we wszystkie dni tygodnia (włączający soboty i niedziele). Wyjątkiem jest część dni oznaczona jako wolne od pracy czerwoną kartką w kalendarzu. W celu sprawdzenia możliwości realizacji na dany dzień oznaczony czerwoną kartką w kalendarzu prosimy o kontakt z naszym biurem lub sprawdzenie w kalendarzu sklepu.